2021年5月6日星期四

小米體脂計分析三個月身體訓練成果



三個月時間不長、不短,但作為撿討方法成效是最合適的。Chris Heria 時常講用他的方法可以達至 best shape of life。實行了三個多月訓練,我可以講現在身體正是 best shape of my life,從未試過身型這麼好,而且只是三個月就可以達到。堅持下去相信會變得更年輕,身型更 fit,體能更靈活。


上個月因為舊患,運動量是減少咗,但可能因為身體機能一直改善,燃燒脂肪嘅效率冇減低,體脂已經減到 17%,6 packs 開始明顯,真是想不到由細到大都好想擁有的六舊腹肌,在半百年紀終於可以開始見到。

以前試過好多方法;健身、跑步、節食都唔成功,估唔到 Chris Heria 嘅 workout 看似簡單,但原來真係非常之 effective。而且 effective 到因為體重不斷下降,我由減重狀態變成現在的增重狀態。

上一篇 文章 已經把卡路里攝取量增加到跟 TDEE 一樣大約 1900 kcal,雖然體重下降減慢,但開始 64 kg 不保,所以卡路里增加了兩次到 2088 kcal,變成增重狀態。不過結果一個月下來體重還是減少了 1.3 kg。今日開始再把卡路里攝取量增加到 2188 kcal。如果以基礎代謝計算 TDEE 1228x1.55=1903 kcal,已經是多吸收 285 kcal。比對最開始 1488 kcal,差了 50%,所以選對運動對減重成效有決定性的影響。

為何會這樣?之前 文章 已經解釋過,TDEE 是一個平均公式計算出來,誤差一定存在,所以只是一個參考,重點是要跟據身體實際狀況及反應而去調整。

如果把我的活動量改成高度活動,計算出 TDEE 1228x1.725=2118 kcal,那麼可能就差不多。


最新卡路里攝取量,Carbohydrates 碳水化合物大幅增加,終於可以比較放任食嘢。不過好奇怪,Chris Heria 都話佢每天攝取大約 2000 kcal,我年紀咁大點解食咁多嘢,唔通我生蟲🤔。

雖然體重減少,肌肉量也減少了 0.27 kg,但實際照鏡的時候,看見身體肌肉明顯增加,希望可以快些找到平衡點,等肌肉量慢慢回升。


另一個問題是內藏脂肪,好像怎樣也減不掉,但又沒有什麼辦法。

網上查一查,好像 CLA (Conjugated Linoleic Acid) 能有效減少體內脂肪,就買咗包返嚟試下,睇下下個月有沒有效用?


5 則留言:

  1. 舊患情況如何?有好轉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝慰問,康復中,拉筋加 blackroll,應該月中寫訓練進展可以好返。

      刪除
  2. 太強了,只玩了3個月,體脂Drop到17%。

    我玩了4年也沒有什麼進展,體脂都在21-22%。之前看了你一篇講飲食的食的文章,跟著改了飲食習慣,神奇地,體脂Drop到20%。看來我之前都食太多醣類,改了飲食習慣有很大的影響。謝謝你的分享。

    你的體脂目標是要Drop到幾多呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係睇左呢篇。
      https://healthnotaboo.blogspot.com/2021/04/blog-post.html#more

      刪除
    2. 我之前都玩咗幾年健身,都係冇咩進展,直到今次跟 Chris Heria 嘅 Workout,才真是有突破,所以一定要試下啲 workout,真係好 effective,可以增肌之餘再減脂。而且冇健身咁容易受傷,呢點好重要。試了之後記住話比我知效果如何?

      我冇目標體脂 drop 到幾多,現在最重要體重不要再下降,所以而家反而每日要食好多嘢。

      估唔到原來文章都有人睇😅,好開心知道你跟住做都有成效,咁我都有動力再寫多啲關於 exercise 及飲食文章。

      刪除