2021年5月12日星期三

SharkFit 鯊魚菲特 雞胸肉 黑椒味

上次 文章 介紹咗係天貓超市買即食雞肉,其實係淘宝有更多選擇,大大話話有幾十個牌子,我自己都試咗差不多七八款。以下呢款叫 SharkFit 鯊魚菲特,食落唔錯。




雖然有好多牌子,但天貓有好多乜榜物榜,鯊魚菲特在雞胸肉榜時時都有上榜,所以應該不會太差。

都係獨立真空包裝。

食物添加劑比較多有五種;
  • 三聚磷酸钠焦磷酸钠 用作保持水份。
  • D-异抗坏血酸钠 是一種防腐劑能防止腌制品中致癌物質亞硝胺形成。
  • 碳酸氢钠 在食品加工中,它是一種應用最廣泛的疏鬆劑,用於生產餅干、面包等,是汽水飲料中二氧化碳的發生劑,因為在 50 度以上會分解成二氧化碳,所以加熱之後進食可能會減少份量。
  • 谷氨酸钠 即是味精,怪不得食落幾好味。

有完整兩嚿雞小胸,鯊魚菲特不是用雞大胸,雞小胸食落比較嫩滑。 

切開雞肉一絲絲肌理分明。食落去雞肉比較硬身,唔會有普遍即食食品咬落好像有啲霉嘅感覺。以雞胸肉計叫做幾嫩滑,味道剛剛好,沒有過咸或淡的問題,如果不怕有味精,其實幾推薦。

又係好又一餐唔好又一餐啦😅!

沒有留言:

發佈留言